Leta i den här bloggen

onsdag 16 januari 2013

Fräsiga svenska donnor, del 1.

Emma Veronica Johansson är tveklöst en av de fräsigaste jänterna i Sverige. Hade inte riktigt fattat vad hon jobbar med innan jag läste detta. Nu vet jag, så nu återstår att fundera kring varför hennes namn inte står under åtminstone en tredjedel av alla modereportage i de fina magasinen. Eftersom jag är hopplöst slow när det kommer till att anamma ny teknik har jag naturligtvis inte skaffat Instagram ännu, men min nästan lika hopplösa syster följer henne på Instagram så jag brukar be om att få se Emma Veronica Johanssons senaste uppdateringar (som säkert heter nåt annat på Instagramspråk). Hon verkar ... lite knäpp på ett bra sätt. Lite som om det skulle komma en Ghost world, del 2 där Enid och Rebecca har blivit lite äldre ... kanske? Hennes senaste blogg heter Beauty Shambles och där har jag också snott bilderna.
Emma Veronica Johansson is one of the best dressed Ladies in Sweden. Before I read this I did not understand what she’s working with. Now I know so now I’m try to figure out why I don’t find her name in at least a third of all fashion editorials in fine magazines. Since I'm hopelessly slow when it comes to embracing new technology, I have obviously not got Instagram yet, but my almost as hopeless sister follow Emma Veronika Joansson on Instagram so I get to see her latest updates (which surely called something else on Instagram) regularly. She seems ... little weird in a good way. Maybe as if it would come a Ghost world, Part 2, where Enid and Rebecca has become a bit older ... ? Her latest blog called Beauty Shambles.

2 kommentarer:

  1. I am so glad you are writing in English too, thank you soooooooooooo much, my dear Ulla.
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  2. Emmas latest blog is on Bon :-)

    /Mum :-)

    SvaraRadera