Leta i den här bloggen

måndag 17 augusti 2015

Skogsstyle!

När jag var med i Stil i P1 (åjo, jag kan allt frossa ytterligare i den händelsen) pratade vi om "Edsbyn Streetstyle" och det faktum att jag har ballat ur i det avseendet, men nu har jag fotat lite och snott mycket.
Vi tar det tuffaste först. Bilderna därefter publiceras utan inbördes rangordning.  
Denna bild är från Twin Peaks-loppet som gick av stapeln i Edsbyns omnejd i juni. Per Godin höll klädfanan högst av alla! (Foto, Reino Unosson).

Och (nästan) samtidigt i Ameeerika (men de är Edsbybor och inget annat)!
 Familjen Vanberg "låtsas ha dagfest".

Och (nästan) samtidigt i en annan del av Hälsingland:
Åsa Brolin visar hur man firar sin 46-års-dag!

Och (nästan) samtidigt på en fest i Edsbyn (som jag inte var med på)
De flesta donnorna på bilden fostrades av undertecknad redan som 6-åringar. Det gjorde jag bra!

Och plötsligt under en bokcirkel i bushen:
Stundtals helt obegripligt.  

 Och/men stiligt.


För egen del har jag gått iklädd denna ensemble hela sommaren så jag drar till med en lyxtoa-selfie från juni där jag tar mig väl ut.
 

6 kommentarer:

  1. Lovely pictures! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    SvaraRadera
  2. Some seriously beautiful people here, especially you! x

    SvaraRadera
  3. Beautiful photos!!! you look so pretty!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    SvaraRadera
  4. You always introduce us to such wonderful groups of people. I love your last selfie, no wonder you are wearing that outfit all the time - it's gorgeous.

    SvaraRadera
  5. You look amazing, love that selfie...perfection!! xx

    SvaraRadera