Leta i den här bloggen

tisdag 23 oktober 2012

Tisdag

Tisdag:
Hälsostatus: God, även om det inte riktigt framgår av bilden nedan där jag under stor koncentration dokumenterar mig själv i en vinkel där jag tänker att kinderna ska få en fördelaktig form.
Det är för övrigt en ganska bra idé att fota sig själv för då kan man upptäcka att hårstatusen är en smärre katastrof och dra på sig en scarves.

Kläderna dårå
Bäddjacka: Old touch (tror jag)
Underklänning: Beyond retro (en av ca tusen, dock en favorit som dessvärre har fått en fettfläck och därmed förpassats till vardagslivet). Så här piffig fick den vara under "finklännings-tiden":

(foto: The Christian)
Armvärmare: Världens bästa mamma har stickat.
Halsband: det stora från Buy my Outfit, det aprikosa från en second hand-butik i Prag (minsann!) och det rosa har jag gjort själv med rester från trasiga halsband.
Väskan: Beyond retro
"Vilken väska?", undrar ni nu. "Det var den här", svarar jag, eftersom den visst inte blev med på bild.

Kuriosa, tisdagen den 23 okt: Idag fyller den här snygge mannen år.
"Mäh! Båda är ju snygga, så vilken av dem", undrar ni. "Den vitklädde", svarar jag.

1 kommentar: