Leta i den här bloggen

måndag 3 december 2012

Project Runway-finalen


Hur tänkte min arbetsgivare när de bokade in julbordet samma kväll som den svenska Project Runway-finalen?! Gissar att ALLA vill veta vem jag håller på och svaret är att jag har haft Charlotte som favorit sedan första avsnittet, vilket är ett mysterium eftersom hon förespråkar allt som jag INTE är, dvs stilrent osv. Charlotte är för övrigt bekant med den talangfulla Edsbydonnan, Christina Norgren Aronsson, som kanske söker till nästa års Project Runway?
Ikväll sitter Bea Åkerlund i juryn vilket förhoppningsvis gör att det inte blir så mycket praktiskt "svensktänk" i bedömningen.
... och eftersom Bea Åkerlund sitter i juryn får jag återigen en anledning att flasha de fina bilderna av mig och hanen när vi sitter i "de där fåtöljerna" som Design by Leftovers har skapat och som Katarina har fotat.
... nu även förevigad av härliga Camilla Thilander!

Jag och Camilla har enats om att begreppet "slinka" passar in i samband med den här bilden.

3 kommentarer:

  1. You are fabulous, ahhhhhhhhhhhhhhh
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  2. You are a work of art and deserve to be immortalised! x

    SvaraRadera