Leta i den här bloggen

fredag 30 oktober 2015

Och Bob Hund har inte dött

Hittade den här (kan inte komma på tillräckligt starka superlativ så här i superlativsslösande-i-sociala-medier-tider) donnan på Advanced style. Hon heter tydligen Valerie Von Sobel. Bara en sån sak?! Allt med denna look. Allt!
Bild som fick mig att minnas sångaren Thomas Öbergs huvudbonad som han bar i samband med  "Och Bob Hund dör i slutet" som visades på SVT i vintras. En konsert så bra att jag inte heller i det sammanhanget kommer på tillräckligt bra superlativ.  
Är skitglad att jag, som trodde att Bob Hund hade dött och att jag aldrig skulle få se dem live har biljetter till Bob Hund i december. Tori Amos (som jag såg i somras) och Bob Hund under ett och samma år - högsta vinsten!  

1 kommentar:

  1. Wonderful images - I think that's definitely a style you can emulate! xxx

    SvaraRadera