Leta i den här bloggen

söndag 2 januari 2011

Det här ska jag också härma

Min svärmor, ni vet hon som ser ut som Marilyn Monroe hade sett ut idag har en oklanderlig stil. Givetvis finns det dekadentsnygga solfjädrar i hennes lådor. Då jag är något längre än min svärmor kan jag tyvärr inte låna kläder av henne, men kanske en solfjäder när jag vill leka Louis Vuittonbrutta?

... och eftersom hon har en oklanderlig stil gäller det naturligtvis valet av boyfriend också.

... och apropå stiliga familjemedlemmar och Louis Vuittons senaste kollektion, så var söstra mi så här Louis Vuittonaktigt apsnygg på nyårsafton
Tänk om jag har stavat Louis Vuitton fel nu när jag har skrivit det så många gånger. Hur som helst så uttalar jag det så här: lyui vyuittån (ocn n:et hörs knappt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar