Leta i den här bloggen

onsdag 2 mars 2011

Är ledsen - på riktigt.

... för att en människa jag aldrig har träffat har sagt idiotiska saker. Det verkar som om min önskan som jag skrev om i september aldrig kommer att uppfyllas (och det är förstås ingen önskan längre). Min nya önskan får väl bli att det ska komma fram att det egentligen aldrig var John Galliano som var hjärnan bakom all design, utan att han har haft en medhjälpare ... eller nåt. Vilken designer ska jag nu bläddra fram först av alla när trendbilagorna kommer? Alexander Mc Queen, som var min näst bästa finns ju som bekant inte kvar ... Vill ni läsa detaljer kan ni göra det här. Bara måste ta fram några avskedsbilder:


Hejdå, dumskalle. Förresten så tror jag att min morfar var jude.

3 kommentarer:

  1. Strunta i dumskallarna, det skulle Alexis eller Angela ha gjort. SAMT att de skulle ha hämnats :-)

    SvaraRadera
  2. Synd att det finns så dumt folk! Värst dumt var det ju för att det var en sådan som man sett upp till. Men det går ju liksom inte att fortsätta med det. Lite som otrohet...

    SvaraRadera
  3. Hämnas i form av att härma kanske. Ta över rodret?

    SvaraRadera