Leta i den här bloggen

fredag 18 mars 2011

Buy my outfit

 I t.ex, Kina har Greenpeace konstaterat att det är extremt höga halter av gifter och tungmetaller i vatten och natur, orsakat av all färgning av tyger m.m. Jag tror att vi vill fortsätta att förnya våra garderober, men att köpa mängder av nytt i billighetskedjorna kommer inte att hålla, så var före er tid och skippa gallerian (såvida den inte kommer att bestå av butiker som t.ex. Buy my Outfit).

Idag öppnar Karro nätbutiken, Buy my outfit.  Du kan läsa om hennes miljöfilosofi här. Under klä-showen bidrog Karro med de här underbara second handutstyrslarna:
 
 ... och inför lanseringen av Buy my Outfits nya nätbutik har Maria Fotat vackra Cajsa i kläder från Ida Pyk och Camilla Norrback.




Jag har inside information och vet att Karro också kommer att lansera second handkläder på sin hemsida inom kort. Jag hoppas att Buy my Outfit kommer att gå så bra att hon även kan öppna en butik på Långgatan i Edsbyn.

2 kommentarer:

  1. Haha, vicken häftig bild på Brotorget! Typ förra gången det var en öken där... Fast förra gången de rev så var de nog bättre ute, typ Brostugan höll väl ändå på att rasa. Men jag saknar Malungs-boden och den gamla-gamla skoaffärn som låg i det stora huset närmast Helins. Hua vad gammal jag måste vara...

    SvaraRadera
  2. Brickinlämningen på Domus då? Den där jag tror varenda unge var tvungen att stoppa in skallen och kolla vad som hände med brickorna.

    SvaraRadera