Leta i den här bloggen

torsdag 2 augusti 2012

Den där tvätten igen

Den 4 juni var det vernissage för Tvätt mellan husen på Edsbyns bibliotek. En rolig afton. Veckan därpå skulle jag lämna in lite prylar på biblioteket ... och tvärvände i dörren. Klarade plötsligt inte av att möta de som besökte utställningen. Har inte varit inne på biblioteket en enda gång sedan dess. När "folk på gatan" har kommenterat "tvätten" har jag känt mig nervös och rodnat. Idag har jag bestämt mig för att shape up:a mig och ska försöka gå dit nån dag och kanske betala den där boken som jag lämnade in försent i bokinkastet. Puh!

Anledningen till att jag ska shape up:a mig kanske beror på att  Marie, Christian, feelgood bibliotekarien och Carina har skrivit så fint om utställningen. Hittade även några fina ord på en privat "kulturtopplista" som en donna från Gävle har skrivit. Flashar några av de bilderna som Christian tog och som INTE finns med på utställningen.




Slänger även in två gamla bilder från Christian som han tog inför mitt 40-årskalas medan jag ändå frossar i självförhärligande.


4 kommentarer:

  1. Dom / du är så otroligt tjusig!!

    SvaraRadera
  2. Sommarn gick i ett hujjsan å ja hantevare å glåma på tvätten än. Hur länge finns chansen? Öppettider?

    SvaraRadera