Leta i den här bloggen

tisdag 3 mars 2015

Share-in-style!

Jag är ju så där härligt kreativ. Under Edsbyns Playwoodfestival knöt jag ihop två sköra sjalar i nacken till en mycket välsydd halterneck-klänning. Här syns delar av den på en av mina favoritbilder med en av mina favoritmänniskor från sommaren 2014. Plut och ljus-fångande á la Tyra Banks.
 Och hon som ser konst i allt - Le Millan Rouge fångade ryggen/rumpan och massa annat snyggt i ett konstverk.  
Och i dessa tider av fulaste snöslask valde jag att högsömnads-designa den till en one shoulder-kaftan istället. Har ingen förklaring till hösäcks-kroppsspråket, men känner att det är på sin plats att återuppta Share-in-style-delatagandet.

6 kommentarer:

  1. So beautiful, always stunning you are xx

    SvaraRadera
  2. No one could ever share your style, you are unique and amazing! x

    SvaraRadera
  3. Light photo, dark photo - each one has a wonderfully different vibe. Your eyes look superb! You and your friend do glow with that light.
    The artwork is magic, whimsical and free.

    SvaraRadera
  4. You look amazing!!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    SvaraRadera
  5. You always look astonishingly wonderful, my dear! xxx

    SvaraRadera
  6. you look absolutely gorgeous....like a duchess and a very stylish one:)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    SvaraRadera