Leta i den här bloggen

tisdag 28 december 2010

Klart jag har't, part 31.

Mintgrönt har jag såklart ... skaffat. Hade inget kvar i gömmorna från 80-talet då jag bl.a. ägde en mintgrön Takanooverall (!) men jag har införskaffat den här härliga trasan från en vintagebutik på nätet som ägs av en jänta från byn såklart . Susanne Eriksson Snaar har läst modevetenskap och lärt sig fotografi i Paris - fränt det! Hon tyckte för övrigt att det doftade Paris inne på Kafé Rost. Gissar att ägarna är mycket nöjda med utlåtanden av det slaget.
Jaja. Ni fattar. Kasst ansiktsuttryck. Men vill ju visa att den är stilig både med och utan skärp.
 
Och lite tuttar igen. innovativt att liksom peta fram en halv tutte.


2 kommentarer:

  1. satan i gatan! gud va härligt inlägg du gjorde om den! o såg ju superbra ut på dig! o så gömde det sig ett rött hår under sjalen också! jättekul att träffa dig. grym reklam gjorde du också. vi måste börja marknadsföra dig så du blir sveriges nästa stora bloggerska! du e ju grym! och garvar ihjäl mig åt "innovativt att liksom peta fram en halv tutte". Vi hörs mer :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det var riktigt härligt att träffa er. Lite som Strindberg skrev: "Han kom som ett yrväder en aprilafton och hade ett höganäskrus i en svångrem om halsen". Men en decemberdag, och du är en hon och hade en halsduk ... så kanske inte ... men ändå. Lite stad i byn liksom.

    SvaraRadera