Leta i den här bloggen

onsdag 29 december 2010

Nu är det slut på sötebrödsdagarna

Plikten kallar och jag måste ta av mig pyamasen/morgonrocken redan på morgonen. Har så svårt att skiljas från mina morgonoutfits, så häromdagen skjutsade jag en av herrarna i huset iklädd pyamas. Var lite rädd att jag skulle bli stoppad av "farbror blå"*, men jag hade å andra sidan bara varit trendig á la Marc Jacobs ss 2011, en kollektion som jag för övrgt har blivit hejdlöst förälskad i (jag som inte trodde att "jag var som alla andra", dvs ett Marc Jacobsfan - där fick jag. Rätt åt mä).

Pyamasen jag bar när jag var ute och körde bil var för övrigt ljusrosa och med en lite längre rock liksom ... Kvalar nästan in som en klart jag har't:are med andra ord.
                                            
* = man har ju jobbat på soc och kan "tugget".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar