Leta i den här bloggen

måndag 6 juni 2011

Carola och jag i samma kyrka

... dock inte samtidigt. Jojo. Där går hon omkring i hatt och tror att hon är märkvärdig för att hon är bjuden på bröllop i Järvsö kyrka. Höh! Är jag a ju, men med den väsentliga skillnaden att paret som ska gifta sig är snyggare, den som designar klänningarna (jojo, plural - ni läste rätt) är credigare, han som ska sjunga i kyrkan kommer att vara fantastisk ...

Försökte pressa den blivande bruden, Hanna i lördags (inte hanna Hedlund, utan den Hanna som ska gifta sig ... hon som ser ut som Uma Thurman på bilden nedan). Hon mjuknade lite efter nåt glas vin, men näe. Inga avslöjanden om klänningar, hår ... inte ens om skorna. Synd att den blivande maken, Niclas inte var med - han hade glappat.

Men man kan ju köra en egen uteslutningsmetod. Jag tror inte att det blir gnistrigt och amerikanskt överdådigt:
Jag tror inte att det blir "alternativt" i val av modell eller färg:

Men kanske att det blir nån mojäng på huvudet ... eller ... näe.
Och jag tror inte att Hanna kommer att gå hand i hand med designern i altargången:
Men jag vet att det blir snyggt och att det blir i Järvsö kyrka.

2 kommentarer:

  1. jossan klargård7 juni 2011 kl. 23:52

    vadå avslöjande om hår ? det har ju vår bäste erika östergrens gjort ;) / jossan klargård

    SvaraRadera
  2. Mäh! Inte till mig inte ...

    SvaraRadera