Leta i den här bloggen

lördag 8 oktober 2011

Catwalkkvällen, som Maria förevigade.

När Power-Karro och hennes Buy my Outfit bjuder in till bubbelafton
i samband med att vi får se hur fantastiskt det här tyget är i detalj på Edsbyns biograf, Röda kvarn,
och när MariasofSweden (den heta morsan) förevigar vår kväll
blir det exakt så här roligt!
Älskar förstås Jean-Paul Gaultier, men Stephane Rolland bidrog definitivt till "villhasuckar" ... i mitt fall främst gällande de fladdrande caperna. 
Det är så kul med intima kvällar (läs: intima på rätt sätt nu) tillsammans med folk man inte känner så väl 
... och när det blir lite som på Guldknappengalan att mödrar går med sina döttrar osv.
Cred till frisörskan, Julia som var på plats. Efterlyser fler av de som jobbar "inom branchen" vid dylika tillfällen. Väldigt billig kompetensutveckling för personal inom klädbutiker och frisörsalonger på vischan, tänker jag.

 Och som avslutning vill jag säga att Kafé Rost&Deli's whiskeytryfflar harmonerade förvånansvärt bra med bubblor och klädbyten.

4 kommentarer:

  1. Kan bara säga att jag önskar att jag hade fårr varit med! Ser så dunder härligt ut !
    Vart kär i den gröna kjolen med fina prickiga ben till.Den svarta stora skapelsen med skinn.. Tryfflar.. Åhh jag önskar att jag hade såna härliga damer att omge mig med här!

    SvaraRadera
  2. Jätte härliga bilder.. Ditt liv ser ut att vara så härligt. :D

    Ps. Ja visst e Shinbi ett gulligt namn..? ^^

    SvaraRadera
  3. Jänter jänter. Ni skulle ha hängt på.

    SvaraRadera
  4. Det skulle vara fler såna kvällar!

    SvaraRadera