Leta i den här bloggen

fredag 4 november 2011

Balla donnor på Pop Corner

Har vid ett flertal tillfällen gått förbi Pop Corner i Gävle och konstaterat att det ser mysigt ut (älskar frisörsalonger överhuvudtaget ... men klipper och färgar oftast själv pga otålighet = dumt. Jättedumt.). På Pop Corners facebooksida finns de här balla donnorna. 
Grön/grå/rosa/gul av avund skrev jag och frågade hur mycket man är tvungen att bleka för att kunna lägga i dessa färger. Svaret blev (inte helt oväntat): kritvitt. Om jag vill ha mina torra testar kvar - vilket jag vill, är det med andra ord kört, men låt oss njuta av några perfekta gråa nyanser:
Så surar jag en stund i mitt aprikosa ...

2 kommentarer:

  1. Ballaste donnan är du!

    SvaraRadera
  2. Fint skrivet av en som ofta möter mig 08:10 om morgnarna ...

    SvaraRadera