Leta i den här bloggen

måndag 2 juli 2012

Freluga trädgårdsscen

Konserter står ju på schemat ... Igår var det premiär för Freluga trädgårdsscen, sommaren 2012, med underbara The Soundtrack of our lives. Såg dem för tredje och troligen den sista gången. Tack och lov för Tonbruket  och Ebbots kommande solokarriär, men TSOOL är TSOOL ju. Tack Petra, Jakob, Linda och Jona för en fantastisk bokning.
Trots bra platser lyckades vi sitta så dumt att vi inte såg Martin Hederos (som nästan fyllde år) härliga kroppsspråk vid (nu vågar jag inte skriva namnet på instrumentet här eftersom hanen spelar samma instrument och eftersom han kommer att rätta mig om jag skriver fel) 
... men det här instrumentet dårå
Och eftersom detta är "en klä-blogg" bör det påpekas att Ebbot bytte kaftan efter ungefär halva spelningen. Han sjöng till solens och min systers ära 
Här är The Jona! 
Jag och hanen blev förevigad av Katarina 
... i den där regnjackan som jag tydligen ska behöva tröttna på.

... så jag förevigade tillbaka 
, men tror att Katarina är lite mer nöjd över denna bilden 
, där Mattias Bärjed stolt visar upp sin t-shirt. Hejdå TSOOL, men inte hejdå till Freluga trädgårdsscen. Ses om nån vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar