Leta i den här bloggen

fredag 21 januari 2011

Best of, Klart jag har't:arna.

Guld, silver, brons ... så här innan "Klart jag har't, part 40" och innan alla modeveckor startar (modeveckor för män nu - icke lika intressant).
Guldet (hade't 2009 hö hö) går till, Klart jag har't, part 4:

 
Silvret till, Klart jag har't, part 1
 
Bronsplaketten (tvingas dessvärre köpa alla medaljer själv), Klart jag har't, part 35
 
Vill du se alla Klart jag har't:are (jag vet att du vill Magnus Vanberg), så kollar du här . Där ligger de uppradade. En och annan palta som nääästan kvalar in har också halkat med. Det gillar ni ju.

3 kommentarer:

  1. Ser fram mot Klart jag har't, part 40! Antar att du kommer presentera något alldeles speciellt... :)

    SvaraRadera
  2. Ajajaj. Har icke kommit på vad, men har förhoppningar om att nåt under de kommande modeveckorna kommer att lösa det hela. Hmm.

    SvaraRadera