Leta i den här bloggen

onsdag 5 januari 2011

Dags att bli elak.

Jag inleder dagen med att vara elak (huka er kommunfolket). Delar av finfolket som det skrivs om får i mitt tycke oförtjänt mycket uppmärksamhet (och jag tycker ju att jag tycker rätt). Observera att jag inte påstår att dessa två ladies klär sig fult, men är det verkligen så märkvärdigt? En av de två är älskad av "den stora massan", den andra av modefolket. Innan jag avslöjar vilka jag anser är överskattade ska jag dra på mig en hjälm ... här kommer de:
Fina och hyfsat klädda såklart ... men det räcker så.

3 kommentarer:

  1. Jag älskar ju enkelhet i kläder men hade jag varit en av dessa (varav jag visserligen bara känner igen Aniston) så hade jag nog dragit på mer. De har ju pengar o dessutom en karriär byggd på utseendet. Trökrövar säger då jag!

    SvaraRadera
  2. Jo ja men... det är ju en konst att typ vara snygg i jeans också.

    SvaraRadera
  3. Trökrövar är ett fantastiskt begrepp på en kategori folk./ U-M

    SvaraRadera