Leta i den här bloggen

torsdag 6 januari 2011

När jag minglar som ett proffs

Hur blev den där operapremiären i Edsbyn nu då? Jo, enligt Maria minglade jag som ett proffs. Det köper jag rakt av eftersom Maria var aftonens hovfotograf. Bläddra hos henne så hittar ni även fin-Lisa.Vad jag och kultureliten tyckte om föreställningen kan ni såklart läsa om i media. Bilderna har jag egenhändigt snott från Ljusnan samt från Maria dårå. Det är så lätt att vara tjuv ju.

Kultureliten: Prolle, mói o konstnärinnan, Torun. (hon ska få en egen presentation vid tillfälle)
Kolla vad proffsigt vi minglar i byn

Jag och Torun kom inte överens om vem som skulle ha den här klänningen. Tråkigt att den införskaffades i onödan.

3 kommentarer:

  1. Åh, vilka flashbacks från grundskolan! Prolle och Ulla-Marie!

    SvaraRadera
  2. Lika läckert som vanligt. Dags att hålla sig mer uppdaterad mellan gångerna.

    Kalla mig fördomsfull. Men opera i byn, kan det gå hem?

    SvaraRadera