Leta i den här bloggen

söndag 23 januari 2011

Fortsätter att fundera på män

... och deras outfits. Vad jag gillar och vad jag inte gillar. Effetsökeri funkar sällan
men jag föredrar herrarna i gårdagens inlägg framför den här typen,  10 ggr av 10. (Och ja: även den här bilden är hämtad från style.com och modeveckor för män).

Är däremot helt på det klara med att när det kommer till de här två herrarna, gillar jag både tröjorna och innehållet. Svärfars tröja vinner. 

Några år senare ....
 

Men nu längtar jag efter modeveckor för kvinnor. Börja nu!


2 kommentarer:

  1. Älskar snygga karlar i svart kostym och det fanns det ju lite här och där på style.com. Men den manliga modebranschen verkar producera lika mycket ätstörningar som den kvinnliga. Tråkigt.
    Fastnade annars lite för den här: http://www.style.com/slideshows/mens/fashionshows/S2010MEN/JNWATNBE/RUNWAY/00210m.jpg Snygg karl och kläder som skulle funka här hemma. :)

    SvaraRadera
  2. Ja. Stiligt. Kom också på att Carin Wester gör trevliga kläder för pöjkar

    SvaraRadera