Leta i den här bloggen

onsdag 25 april 2012

Ingela Klementz Farago

"Du påminner lite om Ingy. Vet du vem hon är?" Klart jag visste, och jag blev så mallig att jag nästan sprack (men hummade nåt spelat ödmjukt till svar). Denna kommentar fick jag för många år sedan av The Lisa Larsson, och jag lever på den fortfarande. Jag är naturligtvis inte "som Ingy", men i en intervju med Ingela Klementz Farago i senaste ELLE finns det mycket jag känner igen mig i. Över 1,80, blivit kallad transvestit, brukar använda kaftaner hemma osv. Om jag utan spelad ödmjukhet påstår att jag kanske är 15% som Ingela Klementz Farago så är det hur härligt som helst.
Tänk om hon skulle få för sig att sälja ut gamla smycken och kläder ... Det har hänt att jag har hittat kläder hos Lisa Larsson som verkligen har varit långa, Den här utstyrseln t.ex. Kanske ...? Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar