Leta i den här bloggen

fredag 24 september 2010

Fick ett tips från Bollnäs ...


Det finns smygstjärnor därute! I våras fick jag ett tips från Bollnäs om en blivande stjärndesigner. Hon heter Elin Svensson och har sina svärföräldrar i Bollnäs. Jag vet inte vilket år hon skapade den här fantastiska byxdressen (men hon fick nåt pris för den), men det jag vet är att hon är en sann konstnär och att hon antagligen har den där känslan för vad som komma skall. Jag provade den i somras ...och hade önskat att jag var 5 cm kortare (inte bara då jag har önskat det). Och kolla in vilka eftersläntrare (Uniqe och The Local firm)

De har gjort det bra de också, men int som Elin inte.

2 kommentarer:

  1. Man tackar!! Jag har varit en trogen besökare av din blogg redan innan det här inlägget, nu gillar jag den om möjligt ännu mer :)

    SvaraRadera
  2. Du var ju först med både det blockmönstrade och med de afrikanska smyckena (tänkte på det redan i våras när afrikanska smycken fanns i alla tidningarnas modereportage). Du kan vara den nya trendsättaren, dvs den nya Prada.

    SvaraRadera