Leta i den här bloggen

lördag 25 september 2010

Vintagemässa med benefits

Lååång kö och massor med folk, men en fin mässa ändå, för vem befann sig i storbyn på hemligt uppdrag om inte ...



Äva! ... som ibland leker att hon är Penelope Cruz i en Almodovar-film

Well, det var inte den enda benefiten. För två år sedan köpte jag den här trots mitt sällskaps protester.
Den perfekta väskan fram till dess att den blev slapp och glapp. Har letat ny väska hur länge som helst och har fnyst åt alla i jämförelse med min trotjänare. Men idag hände det ... två gånger dessutom. Här är de nya följeslagarna:

Firade denna framgång som sig bör med en Dry martini.

4 kommentarer:

  1. Åhhh I love the pink eller red väska =) Very very nice.....
    /Evelina mer känd som Eve =)

    SvaraRadera
  2. Finfina väskor till fina du!!skål på dej med bubbel och glam, och litet leopard...såklart kram /malin

    SvaraRadera
  3. Baby, jag blir tårögd när jag tänker på vår fina eftermiddag och våra fina väskor! Ser dessutom fram emot att se dig skymta i Ljusnan som nr 11. Själv är jag nr 346.

    SvaraRadera
  4. Tror att jag rent av blir nummer 9 bland kandidaterna.

    SvaraRadera