Leta i den här bloggen

tisdag 21 september 2010

Olika städer - olika kläder, men Italien it is.

Och jag rangordnar städerna (inte kläderna). Förlåt Trieste, men du kommer på sista plats.
Därefter: Diano Marina/San Remo, följt av (lite överaskande va), Capri (inte fränare än så) och Neapel.
Hade det lovely i Grado, men den staden klår ju inte Rom (visst var jag ganska lik Anita, 2002?)
Creme de la creme närmar sig, nämligen, Sorrento och Venedig - fantastiska städer ju!
Men de klår ju inte mina älsklingar, Taormina och Positano (i nämnd ordning).
 Och om nån undrar hur de städerna ser ut, så är det bombsäkert att jag återkommer (eller att ni googlar dårå).

2 kommentarer:

  1. Vackra bilder Ulla! Du passar på nåt vis in i den miljön :) Jag gillar outfiten längst ner till vänster, den var riktigt snygg!!

    SvaraRadera
  2. Yeah! Tjöfft an av Marina Kereklidou. Och det ÄR sant.

    SvaraRadera