Leta i den här bloggen

måndag 28 januari 2013

Fräsiga svenska donnor, del två.

I Ljusnans nya helgbilaga, Helga, har jag den äran att få vara panelmedlem i några veckor. Mitt svar på frågan om vem jag ville ge en bukett tulpaner, löd: "Jag vill fjäska för Ingela Klemetz-Farago, stylist och skapare av boken, Northern women in Chanel. Om hon får tulpaner av mig kanske jag kan få second hand-shoppa i hennes garderob. En sanslöst ball kvinna som dessutom är ungefär lika lång som jag".

In our local newspapers new weekend supplement, Helga, I am one of four members of a panel for a few weeks. My answer to the question about who I wanted to give a bouquet of tulips, was: "Ingela Klemetz-Farago, stylist and creator of the book, Northern Women in Chanel. If I give her tulips I might be able to do some second-hand shopping in her wardrobe. Ingela Klemetz-Farago is an outrageously cool woman and she is almost as tall as I am. "


Under Stockholm fashion week's första dag satt hon front row under The local firms och Marimekkos visning och där såg hon ut så här:

During Stockholm Fashion week's first day she sat front row during Marimekkos and The local Firms show and she looked like this:

Ni fattar va? Beyond ball ju.

4 kommentarer:

  1. Hon är liksom definitionen av cool brud .

    SvaraRadera
  2. You are both stunning, ahhhhhhhhhhhhh
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  3. Tulips in return for a rummage through that gorgeous lady's wardrobe? Sounds like a deal! x

    SvaraRadera
  4. You're FAMOUS - plus the newspaper is called HELGA! How wonderful!

    Sarah xxx

    SvaraRadera