Leta i den här bloggen

tisdag 8 januari 2013

Pröver!

Blogger är dum mot mig, men Fashion for Oldies-Carina gav mig ett tekniktips, så jag använder mitt testtillfälle till att skryta om att jag numera äger två Buy my Outfit-halsband. Gissar att det nya blir lika flitigt använt som det förra. Kan med fördel användas tillsammans eftersom mer är mer, etc. Jag är dessutom ensam på jorden om att äga dessa halsband.


Dock tveksam till om bloggposen får godkänt av Buy my Outfit-ägarinnans blivande make ...
Snyggt till allt det där halsbandet vettni.

4 kommentarer:

  1. You are just so gorgeous!
    The long beads are rather 20's in style! So versatile! XXX

    SvaraRadera
  2. Beautiful dresses - I love the sleeves up top and the hemline of the second.

    SvaraRadera
  3. Also, the great length of the beads! More is so much more fantastic. :)

    SvaraRadera