Leta i den här bloggen

måndag 29 augusti 2011

Budoirbrutter till lunch

Det var en solig lördag och jag fick i uppdrag av Buy my Outfit att leka klä o hår-stylist. Jäddrar va roligt det var när man dessutom hade tillgång till så snygga råmaterial.


 Önskar innerligt att jag inte vore lite darrig på hand, att jag skulle vara innehavare av egenskapen tålamod och att jag skulle ha öga för små detaljer. Om jag hade det kanske jag skulle kunna sminka min egen och andras nunor lika fint som Therese Franzén. Det var hon som förvandlade budoirinstallationen från snygg till skitsnygg.

För mer info om Rättvisefesten m.m: Här har BuymyOutfit skrivit så fint om att det Rättvisa livet faktiskt är snyggare, godare och roligare. Jag frågade chefen: "Ska jag vara lik eller olik mina budoirbrutter"? "Olik", svarade hon. Jag var lydig, och lite löjligt glad. 
Jag - stylist för en dag dårå. 
Stilstudier på var och en av dessa brutter är att vänta ...

5 kommentarer:

  1. Fasiken vilka tjusiga brutter !! Måste ha vart tok roligt det där!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en underbar förmiddag. Vill ha (göra) mer! // U-M

    SvaraRadera
  3. Flickorna ser ut som dina döttrar...underbart vackra.

    SvaraRadera
  4. Jag gillar verkligen den första bilen. Det är liksom liv och elegance i den. :)

    SvaraRadera
  5. Och som jag har uppfostrat! Liv och elegans it is ... / U-M

    SvaraRadera