Leta i den här bloggen

onsdag 3 augusti 2011

När jag tjyvar bilder

... tjyvar jag från de bästa. Fick frågan om var jag hittar bilder. Svaret är att jag stjäl. Om jag nu hittar två fantastiska bilder som  MariasofSweden har tagit och vars motiv triggar igång mig, väljer jag helt enkelt att vara olaglig. Om Maria i fråga blir "sinnig" på mig hoppas jag att hon nöjer sig med att jag tar bort inlägget. Om hon stämmer mig blir det dyrt, samt svårt att förneka det inträffade.
... och apropå fantastisk ... Har påstått att jag är bra på att göra turbaner, men ligger jag i lä or what? Hittade den här bilden i favoritbloggen, Advanced style . Så snyggt att jag återigen blev en tjyv.  


Annars snor jag mest bilder från Steven Meisel m.fl. Jag tänker att han nog klarar sig skapligt ändå. Vet dessvärre inte vem som har tagit bilden av min idol, Diana, men det är hanen som har fotat mig när jag har en likadan klänning som hon, och det blev ju lite av ett gult tema i det här inlägget, så: Ta dah!

2 kommentarer:

  1. Ta dah!
    Begrep nog att du tjyvade! ;-)
    Det gör jag oxå - ibland...

    SvaraRadera
  2. Brukar nog också tjyva lite när man ser nått sånt där tok snyggt..Av såna som har mycket ..Jag är nog som Robin hood när jag tänker efter..Hepp! ;)

    SvaraRadera