Leta i den här bloggen

onsdag 24 augusti 2011

... och kvällen innan Det majestätiska bröllopet

... hann jag svischa ner till Stockholm på Guldknappens läsarkväll (en helg med en total avsaknad av tidsmarginaler). "Efter det här kan jag köra i Hong Kong", sade jag lite malligt till min Guldknappenkompis, Susanne Vanberg, som för övrigt är Hälsingekändis idag. Aftonen dokumenterades snålt, men Damernas värld har naturligtvis ombesörjt detta. Dagmar vann. Ingen katastrof, men om jag hade suttit i juryn och sluppit ta hänsyn till den affärsmässiga detaljen hade jag valt nån av dessa:

2 kommentarer:

  1. Föga förvånande röstar jag på den nedersta, men så vet du att jag alltid varit svag för partytrosor.

    SvaraRadera
  2. Och hudfärgade gör kombinationen extra äckelläcker.Men jag har fuskat och tagit bilder från de nya kollektionerna. Guldknappen delas ut för den som visades i våras, men det kvittar. Det här gänget vinner ändå.u-m

    SvaraRadera