Leta i den här bloggen

fredag 26 augusti 2011

När hanen får bestämma

Har jag på mig den här rackar'n
Men fotad från en annan vinkel när jag får bestämma ... och med tillräckligt långa byxben vore den alldeles enastående. Om ni känner igen den så, ja. Den har varit med förut också och då på snärtor som mäter ca 1,73 i strumplästen. Kan konstatera att byxlängden passar perfekt till de som mäter 1,73 (höh!). Byxdressen i fråga har också varit med som ett "Klart jag har't inlägg", men annars hade den passat som nr 50 med tanke på att Karolina Skande från Rodeo gjorde det här inlägget med dessa bilder för några dagar sedan.

  

5 kommentarer:

  1. Måste dom stå så himla fult? Men, det är ju konst. Din är iaf finast. Å du a. Glöm inte strass åt mig i morrn.

    SvaraRadera
  2. Jag har ställt mig så där för att höfterna liksom ska se spänstiga ut (bra trick). Strass is coming up, men hur mkt?/u-m

    SvaraRadera
  3. Jorå. Han har god smak, hanen.u-m

    SvaraRadera
  4. Ja men menade ju inte dig utan bruttorna längst ner. Endast strass till öronen o då kan det fläskas på!

    SvaraRadera