Leta i den här bloggen

torsdag 18 augusti 2011

Tre tillställningar - en klänning.

Ja, jösses vilket ok av bekymmer på mina axlar. Ska på tre "tillställningar" inom kort som kräver (ja, faktiskt) stiliga klänningar och jag har en ny som
... har sytt och som jag helst vill ha alla kvällar. Hmm. För övrigt kommer ni att kunna läsa ett reportage om denna dam (The sömmerska alltså) och om hennes hemsida inom kort. I likhet med alla andra storheter håller jag klänningen hemlig så länge, men jag kan avslöja att det här är min reserv:
Kan bli ett bra val om man romantiserar till den lite ytterligare.


3 kommentarer:

  1. Ha, du som har den mest välfyllda garderoben av alla, kan väl inte sakna något? Själv bekymrar jag mig just nu för höstens arbetsgarderob... Det ser illa ut!

    SvaraRadera
  2. Ahh spännande att få se denna nya skapelse då - för vi får se den senare va?
    den på bilden är skit snygg den med! gillar **

    SvaraRadera
  3. Gissar dessvärre att det blir bilder på bara den klänningen framöver. Är en hopplös peroiodare. Kicki: Du som kan sy ...

    SvaraRadera