Leta i den här bloggen

onsdag 21 december 2011

Damer klär upp sig för damer

Inget nytt - mer ett konstaterande. Hade bokat en lunchdate med Viveka idag (den blonda donnan) och fick ytterligare två ladies "med på köpet". Vi konstaterade att damer klär upp sig för damer ... En av dem (Maria - the brunett) hittade jag en bild på.
Eftersom jag vet att Viveka är uppmärksam hade jag således henne i bakhuvudet när jag klädde mig idag. Den fromma julblicken är fejkad. Har varit oerhört rastlös hela dagen. Längtar till julafton.
Och tänk vad fint det skulle ha varit om några av dessa var mina, och om Edsbyns trottoarer hade varit pumpsvänliga under vintermånaderna.

2 kommentarer:

  1. Vad är väl Edsbyns vintertrottoarer jämfört med Pumpsens Enemy No One, aka Göteborgs kullerstensbeklädda gator?

    SvaraRadera
  2. Trots detta äger du 200 par pumps.

    SvaraRadera