Leta i den här bloggen

söndag 25 december 2011

Julafton

Började med ostkaka hos Kaféägarna
starring Erik, Olabandola,
Lily, söstra (som inte hade sminkat sig när jag dök upp) och mamma
... som lik mói förstod att det gäller att hålla sig framme hos både Kaféägarna och hos mina svärföräldrar om man ska bli mätt. Hos svärföräldrarna väntade de unga vackra 
medan de lite äldre, vackra hade kontroll i köket
 Bobo placerade sig bredvid hanen ...
... och det är upp till er hur ni tolkar Bobos totala tillfredställelse på följande bilder
För egen del begärde jag att bli dokumenterad i helt naturliga och inte så poserande situationer. 
... och julen varar ända in till påska.

3 kommentarer:

  1. Ostar avsmakade hos mig och julens mest glittrande ros ser jag här...God fortsättning :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ostarna smakade. I övrigt undrar jag vad du tycker om min julaftonsblus?

    SvaraRadera