Leta i den här bloggen

måndag 26 december 2011

Halsband i rangordning

Placering 4-6
Det långa guldmålade trähalsbandet är från Buy my Outfit, och det kattguldiga är av märket Elie Saab (jorå minsann, jag kom ju tvåa)
 Ett flera år gammalt REA-halsband från H&M (för övrigt ett likadant halsband som Ida Sjöstedt brukar använda. Hon och jag liksom). Foto: Christian Olars
Brons: 
Pärlor från antikt Gammalt & nytt. Jag har två likadana, flitigt använda. Pga av dessa pärlor packar jag alltid ner en tång i resväskan, eftersom jag inte klarar mig utan dem och eftersom de går sönder då och då. Foto: Marias of Sweden
Silver: 
Från Antikt Gammalt & Nytt. Fick dessa rosa, gnistrande stenar av hanen när jag blev en "tjej på 40 vårar".
Guld:
Faktiskt mitt halsband! Från Antikt Gammalt & Nytt. Kanske världens finaste. Fick det av hanen i julklapp med reservationen att han och ägarna kom fram till att jag kanske måste göra mig förtjänt av halsbandet under det kommande året.

2 kommentarer:

  1. Wow ! Det i guld är ju bara så tok fint !
    Fast det rosa ligger inte så tokigt till det heller...

    SvaraRadera
  2. Älskar alla, men det nya ... Ojojoj. Känns lyxigt ska du veta.

    SvaraRadera